suka blog ini?(^^)

Dec 27, 2011

COMING SOON- RESENSI FIKSYEN 302!

Saya dah menamatkan pembacaan saya dalam Novel Thriller terbaru daripada Penulis Thriller Ramlee Awang Mursyid... Fiksyen 302...

Kepada sesiapa peminat Novel RAM di luar sana, Saya akan review novel ini pada minggu hadapan kerana buat masa sekarang mungkin tidak elok saya memecahkan rahsia di dalam Fiksyen 302 ini, tetapi walau apapun saya tidak sesekali mengambil kesuspenan anda (betul ke ayat ni..huhu) apabila saya 'review' atau buat resensi untuk novel yang ditunggu-tunggu ni... 

Saya ucapkan selamat membaca dan menelaah novel ini sampai sakit kepala anda memikirkan siapakah 'orang itu'... saya sebagai peminat kepada deduksi  pun boleh salah untuk meneka... apapun jangan sesekali percaya apabila anda sedang membaca novel ini... selamat membaca!(^_^)

No comments:

Post a Comment